Nu este greu de ghicit cum a început totul: ne-am văzut, ne-am plăcut și am vrut să ne căsătorim. Am stabilit, cu tot entuziasmul aferent, că cel mai frumos moment ar fi într-o zi de vară și am demarat organizarea evenimentului. Ce ne-a scăpat? Temperatura!
Primul nostru proiect comun!
Pe o cădură de 40° am început să vizităm locații de nuntă. E drept că ideea unui site complet de organizare a nunții nu ne-a venit după prima locație vizitată, dar, după câteva astfel de aventuri toride, a picat, pur și simplu din cer, cea mai fresh idee ever: de ce să nu îmi pot organiza cel mai important eveniment din viața mea direct de pe canapea? La cele 20° pe care le asigură aerul condiționat. Ne-am răcorit instant! În special după ce am vazut că toată treaba funcționează!
Fonduri Europene
Am început să creăm cele mai utile tool-uri pentru organizarea evenimentelor online, am făcut adevărate anchete pe la toți prietenii și cunoscuții pentru a afla problemele reale de care se izbesc cei ce au de organizat un astfel de eveniment (nu că ale noastre nu ne-ar fi inspirat deja) și a durat aproape trei ani să punem totul cap la cap. Apoi am apăsat pe Start(up) și am obținut, în 2019, fonduri europene pentru a ne dezvolta. Și am făcut-o!
Astăzi ne considerăm pregătiți să vă oferim servicii complete pentru organizarea de evenimente, dar și pentru a primi de la voi sugestii privind îmbunătățirea acestora sau, de ce nu?, poveștile voastre personale. Tocmai pentru că ne dorim să vă oferim o experiență, cu adevărat, utilă, care să vă ajute în mod real să aveți parte de cel mai frumos eveniment din viața voastră. Iar pentru asta știm că avem de învățat continuu de la voi.
Evento.ro s-a născut dintr-o nevoie personală și se adresează celor mai personale și emoționante experiențe, ceea ce ne plasează, credem noi, în sfera celor mai frumoase povești de viață. Pe care vă invităm să le scriem împreună!