Cele mai intalnite intrebari

Pentru utilizatorii Evento
Site-ul nostru este complet GRATUIT pentru utilizatorii care isi organizeaza un eveniment de tip nunta, botez, petrecere privata si nu numai. Mai mult decat atat nu avem niciun fel de reclama pe site, intelegem cat de enervante pot fi acestea.
Mai intai, va trebui sa creezi un cont de utilizator, iar apoi vei avea acces la toate facilitatile siteului. Fara grija! Dureaza mai putin de 30 de secunde, trebuie doar sa introduci numele, adresa de e-mail si parola pe care doresti sa o folosesti in continuare. Evento.ro are nevoie de aceste date tocmai pentru a-ti face accesul cat mai facil; vei putea salva si folosi toate datele in contul tau si vei avea acces la acestea chiar si dupa un timp de inactivitate. Te poti loga si folosind contul tau de Facebook sau Google.
Am creat intreg site-ul Evento dupa un modelul american, am vrut ca fiecare dintre utilizatori sa isi poata organiza propriul eveniment mult mai simplu. Facilitatile oferite de noi au fost gandite ca un wedding planner virtual, user friendly, complet gratuit, care te ajuta sa iti organizezi singur evenimentul de la A la Z, cu efort minim. Daca intr-adevar doresti un wedding planner dedicat poti accesa sectiunea de Furnizori - Wedding Planner.
Pentru furnizorii de servicii
Nu avem perioada minima de contract. Daca vrei sa platesti o singura data pentru a-ti promova anuntul, o poti face fara grija unui abonament. Mai mult decat atat, dupa finalizarea timpului de promovare, anuntul tau va fi in continuare activ pe site dar va fi retrogradat la pachetul Gratis. Aceste anunturi au insa o vizibilitate mai mica dar si functii reduse.
Mai intai, va trebui sa iti creezi un cont de utilizator la https://evento.ro/register , dupa ce ai introdus toate datele va trebui sa alegi unul din planurile care te avantajeaza cel mai mult. Daca ai ales unul din pachetele platite va trebui sa finalizezi plata alegand una din variantele: CreditCard, PayPal, Transfer Bancar. Apoi apesi pe "Adauga Listare" si completezi toate datele afacerii tale. Dupa ce ai finalizat trebuie sa astepti ca echipa evento sa verifice listarea, vei primi un email de confirmare imediat ce anuntul va fi activat.
Procesul este unul destul de simplu si nu necesita cunostinte solide de operare PC. Pentru a-ti usura munca, am creat un clip ajutator pe care il puteti vizualiza dand click pe Daca tot nu reusesti sa iti postezi anuntul, ne poti scrie un mesaj sau apela la 0766.599.000 iar noi te vom ajuta sa incarcam anuntul pe site pentru tine.
Evento.ro nu pastreaza pe serverul propriu niciun fel de date financiare, absolut toate platile se vor finaliza intr-un mediu 100% sigur securizat SSL, pe serverele comerciantilor Netopia Payments(MobilPay) sau Paypal (in functie de varianta aleasa).
Pentru a usura intreg procesul de plata vei putea adauga fonduri in portofelul virtual Evento. Practic vei face o singura plata apoi vei putea plati viitoarele tranzactii din creditul disponibil in acest portofel. Esti permanent in siguranta, doar tu vei avea control asupra bugetului.