Cum realizezi tot ce ți-ai propus?

de Andreea G. 20 mai 2020

Știm, ai citit titlul și ai impresia că urmează să ne deghizăm într-un life coach, care urmează să îți dea câteva sfaturi, despre cum să organizezi perfect ziua nunții, de care oricum nu ai timp sau răbdare, sau care urmează să îți vorbească mult despre cât de important e să fii cât mai organizată și cât mai calmă. Nu o să facem asta, pentru că știm că ne-ai citi, dar la final ai rămâne doar cu un blablabla. Și nu ne dorim acest lucru. Noi chiar ne dorim să-ți fim de folos. Cum? Prezentându-ți un tool foarte util viitoarelor mirese(și nu numai), pe care îl poți găsi pe EVENTO.

 

Ce e Lista de Planificare a evenimentului și cum te poți folosi de el?

Lista Planificare sau Checklist-ul este un tool de planificare pentru eveniment, sau mai pe românește spus, este o listă de organizare virtuală. Te ajută să îți notezi toate lucrurile pe care trebuie să le rezolvi inaintea celei mai importante zile din viața ta. Astfel, te asiguri că nu ai uitat nimic. Pe măsura ce finalizezi din task-urile notate pe lista de organizare, le poți selecta și acestea se șterg automat. Nu ți se pare că folosind checklist-ul evenimentului tău, pe EVENTO, reușești să câștigi timp și să scazi nivelul de stres? Vei vedea. 

Mai jos, ai o parte din lucrurile importante din ziua nunții, pe care vrem să ne asigurăm că nu ai să le uiți:

  1. Ai nevoie de câteva pișcoturi și o sticlă de vin, pentru cununia religioasă. Știm, e posibil să aducă o bunică, dar cel mai bine este să nu lăsați nimic la voia întâmplării.
  2. Nu sunteți singurii care se căsătoresc în ziua respectivă, așa că nu lăsa pe ultima suta de metri, programările pentru cosmetică, coafor, frizerie, make-up și altele.
  3. Discută, din timp, toate detaliile necesare cu personalul restaurantului, pentru a evita surprizele neplăcute: nu ai vrea să consume invitații toate ronțăielile de pe mese, pentru că se întârzie cu aperitivul.
  4. Mai ai nevoie de un batic, al cărui rol este să te transforme în femeie de casă. Nu discutăm acum de unde până unde au apărut aceste tradiții, dar este bine să îl ai la tine, așa pentru orice eventualitate.
  5. Mărturii, invitații se așteaptă la mărturii. Nu uita să le achiziționezi din timp.
  6. Mergi la o degustare, pentru a fi voi primii ce dau o notă preparatelor de la nunta voastră. Știi cum se zice pe la noi: mâncarea face toți banii. Noi nu credem că este chiar așa, dar oricum, este un aspect ce merită atenția voastră.
  7. Vorbește cu prietenii tăi, din timp, despre planul pentru furatul miresei. Nu se știe niciodată dacă gândiți chiar la fel și există posibilitatea să te trezești într-un club de fițe, fără voia ta. Dacă nu ai chef, prefă-te puțin neatentă și lasă-l pe mire să fie luat pe sus. Am mai întâlnit cazuri.
  8. Poți pune pe checklist-ul evenimentului inclusiv plățile pe care trebuie să le mai faceți către furnizorii de produse și servicii, implicați în organizarea evenimentului. Știi și tu deja, este un organizarea nunții îți poate scoate rapid o sumă considerabilă, din portofel. Așa că este benefic să știi câți bani și pentru ce, pleacă de la tine.
  9. Tot aceasă listă de planificare te poate ajuta să ceri RSPV invitaților
  10. Am putea merge mai departe cu tot ce poți să bifezi în checklist-ul evenimentului, dar credem că ai ințeles ideea. 

Noi ne dorim doar zâmbete pentru tine, în ziua cea mare, acesta fiind și motivul pentru care îți punem la dispoziție checklist-ul evenimentului, acest tool practic și util, care are o super putere: aceea de a te ajuta să scapi de stresul, atât de specific nunților românești.

Img unsplash.com
Distribuie pe FacebookFacebook Share

Lasa un comentariu

Articole inrudite