Te-ai hotărât pe cine inviți la nuntă? Cum arată lista ta de invitați?

de Andreea G. 21 mai 2020

Mai ții minte cât de mult timp ți-a luat să încropești lista de invitați, pentru nunta ta? Ah, stai puțin, că ne-am amintit. Abia acum ai luat pixul și foaia în mână și vrei să te apuci de ea. Să îi luăm în ordine: mama, tata, frați, bunici...ăsta ce caută aici? Nu trebuia să fie lânga Roxana, sora Cristinei, colega de birou a viitorului tău soț, de la fostul job? Glumeam.

Suntem de părere că lângă tine, la nuntă, trebuie să fie oamenii apropiați, care să emane bucuria ta.

Oricum, să îți pui la punct lista de invitați, nu-i cel mai simplu lucru. Așa că noi, echipa Evento, ne-am gândit cum să îți facem munca mai ușoară și să îți simplificăm procesul de organizare nuntă. Pe lângă alte tool-uri la fel de utile, venim cu unul inovator – listă de invitați online. Trăim totuși în era digitală, așa că de ce să te mai complici să cauți nume pe foi întregi? Și de ce să mai consumi hârtie? Nu mai bine, te organizezi online? Te ajută Evento.

Lista de invitați în format digital – tool practic by Evento

Accesează acum tool-ul nostru pentru lista de invitați și vei putea să: îți adaugi invitații manual, să imporți numele lor și datele de contact din contul Google, notezi diferite mențiuni pentru fiecare invitat în parte, cum ar fi dacă are diverse alergii alimentare, sau dacă vine însoțit de copii, sau orice altceva ți se pare util de reținut. În plus, spre final poți nota și RSPV-ul fiecăruia. Ulterior, tot cu ajutorul unui tool digital marca Evento, poți trimite acestor personale, pe care le vrei alături de tine, în ziua cea mare, invitația la eveniment, tot online.

Am gândit tot acest sistem de organizare a nunții, astfel încât să poți parcurge fiecare pas în ordinea firească. Astfel, vei reuși să economisești timp, să reduci nivelul de stres aferent acestor tipuri de activități și să ai mereu la dispoziție statusul pregătirilor pentru organizarea nunții tale.

Lista de invitați Evento vs. Lista de invitați clasică

Procesul clasic de organizare al listei de invitați este anevoios. Se aude prin popor că se fac patru liste, până la lista finală. De ce? Pe prima listă, mirii notează familia, rudele și prietenii foarte apropiați și orice altă persoană, care va fi alături de voi cu orice preț, indiferent de natura relației tale cu persona respectivă. Poate fi un fost coleg de școală, un vecin, un prieten din copilărie, un coleg de muncă.

Cea de a doua listă include toate rudele din următorul plan: unchi, mătuși, veri, nepoți și alți prieteni și colegi, pe care îi mai auzi la telefon, din când în când. Sau pe care îi urmărești pe Instagram. Voi știți mai bine cum ați păstrat legătura.

Pe cea de a treia listă se menționează toate numele colegilor de servici, prietenilor din copilărie, vecinilor de scară ș.a.m.d.

Despre ultima listă se spune că ar trebui să conțină nume pe care nu le-ați mai auzit de ceva timp. Persoane cu care ați avut, la un moment dat, o legătura mai mult sau mai puțin apropiată, dar de care ați cam uitat, cu atâția fluturi prin stomac. Mă rog, noi nu încurajăm ideea ultimei liste, că nu îi vedem rostul și utilitatea, dar dacă așa e tradiția așa relatăm.

Alege Evento – pentru un stres în minus

Ei bine, ca să vă luăm de pe cap stresul acestor nșpe mii de liste și listuțe, vă punem la dispoziție tool-ul Evento – Lista de invitați. Fără hârtie și pix consumate, fără sute de nume scrise, fără stres și fără timp pierdut. Ai deja o idee despre cine ai vrea să joace cu tine la nuntă? Păi ce ne mai complicăm? Deschide laptopul, intră pe Evento și notează-i aici. Și știi ce mai e mișto? Faci un screenshot, dacă vrei și scapi de răspunsul inevitabilei întrebări: Dar pe cine ziceai că ai mai invitat la nuntă?

Long story short, Evento îți propune o serie de tool-uri digitale, gândite și puse în practică special, pentru a te scăpa de orice grijă în plus, înainte de ziua marelui eveniment. Evident, nu vorbim aici doar despre o lista de invitați digitală, pentru nuntă. Intră aici și vezi toate resursele pe care ți le punem la dispoziție, fie că interesul tău se oprește asupra demersurilor pentru organizare nuntă sau organizare botez, fie că organizezi un alt eveniment special.

Sperăm că te-am convins să te scăpăm de un stres în plus și încheiem cu o altă vorbă...să spunem tot din popor: Avem di tătii!

Img unsplash.com
Distribuie pe FacebookFacebook Share

Lasa un comentariu

Articole inrudite